Mina änglabarn

Igår var det ett år sen ni dog. Idag födde jag er. Jag saknar er och tänker på er ganska mycket nu för tiden. hugo väcker en massa känslor och tankar om hur det hade varit och ha er här oxå. Folk säger att det kanske var bäst såhär eftersom det hade blivit för tufft. A, tufft hade det varit men jag hade fått hjälp. Jag har faktiskt några som finns här för mig och för oss så på nått sätt hade det gått. vi hade kämpat.
vi älskar er och vi kommer berätta för hugo om er. Han kommer sakna och tänka på er oxå. Så ni får ha koll på eran lillebror däruppifrån. Och lova att skicka mig ett tecken om han e i trubbel.
imorgon blir det nog promenad upp till eran viloplats. hugo har varit där uppe med morfar men inte med oss, så imorgon blir hela familjen samlad där första gången.

pusss och kram mina älsklingar. Jag älskar er.          Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Malin

usch, det gör ont i mitt hjärta! Och det var inte alls lika bra att det hände. Det var ORÄTTVIST att det hände!! Ni hade fixat det, det handlar om stöd och hjälp av era närmaste.. Inkl mig.

Det är så jävla orättvist!

Jack & Jamie <3

2009-09-17 @ 07:06:22
URL: http://hundenifokus.se
Postat av: Sandra

Ja, ursch. :( Hur kan man säga att det var det bästa som hände. NEJ! Allt går bara man vill. Bara det finns kärlek kan man ta sig långt. Tänker på dig, finns här om du vill prata, det vet du! KRAM!!

2009-09-17 @ 12:37:45
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Calle

Folk som tror de skulle bli bäst så och att de skulle bli tufft KAN DRA ÅT HELVETE, vi fixar allt mitt hjärta kramen......

2009-09-18 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0