Kolik?

Inatt har hugo gnällt heeeela natten. han har haft ont i magen. och ingenting hjälpte. Vad mer än byta blöja, mata/rapa han, massera magen kan man göra? Spela musik hjälpte inte heller.  snacka om att man känner sig som ett stort frågetecken.  Jag blev jäkligt irreterad oxå för jag vill ju sova!! calle tog hand om han typ hela natten men inte kunde jag somna till hugos plågande skrik. På morgon kvisten börja jag gråta. Han var täppt och det är bara calle som kan he bort snoret på han, men han fick man ingen kontakt med! Jag ville ge han mat men det gick inte eftersom han var så täppt. Så då brast det för jag kände en sån satans panik.   Jag hoppas verkligen man vänjer sig till hans skrik för annars kommer jag få börja gå på lugnande.

efter en förmiddag av vilande gick jag och hugo till mamma. Jag kände att det tamefan var dags att hälsa på momo! Så jag gick och svettades hela vägen dit. as varmt ute ju. måste svettat bort hundra kilo :) Hemma där fick jag lasagne. mums. men jag fick njuta av den i typ 3 minuter för sen ville hugo att jag skulle ge han bröstet. Alltid när jag ska äta bli han hungrig. kanske måste jag planera bättre?
mamma och benji följde med en bit hem nu ikväll för jag tycker det som sagt e as läskigt ute nu när de e kolsvart vid 8 redan.

hoppas jag får sova inatt iaf...tror jag ska köra magknipsmassagen på han i en timme nu innan jag ens försöker somna.  pray with me

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänkte bara ge ett litet tips mot magknip: När tvillingarna var mindre och de hade magknip så gav vi dem Gripe water...en homopatisk tillsats till mjölken som är helt naturlig. =)

2009-09-21 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0