Håller jag på att dö?

Ja vad kan man säga om den här dagen? Helt insane kanske? A.  Jag bröt ihop. Grät som om jag hade misst alla jag älskade. nämen jag känner så här att allt e bajs och det finns ingen mening med att göra nånting förutom och ta hand om lilla hugo då. men resten. Att städa(blir stökigt en timme efter), laga mat(köket börja brinna eller så bränns maten), sätta in räkningarna i pärmen(latehet), klippa naglarna(dem växer ut på en sek), ta tummen ur arslet och ringa tandläkaren tex.(dem ringer ändå inte upp)  etc etc. Frågan är: Hur får jag in strukturen på allting? JO jag har kommit på vad man SKA göra men HUR gör jag för att det ska hålla i i sig? HUR ska skaffa kontroll på min lata kropp? För viljan finns där det kan jag lova. men kroppen gör en helt annan sak. Det har hållt på så i några år nu, sen jag faktiskt börja bry mig om sådana saker. men har ej lyckats. har inte kommit ett ända steg fram känns det som. Och JAG fyller 20 om några veckor? Snälla väx upp emma. Bli normal!!!!!!!!!!!!!!

Min kropp håller på och domna/tyna bort och när jag kollar mig i spegeln ser jag ett lik. Jag har en hy vit som snö,har ringar runt ögonen svarta som ebenholt(?) och ögon röda som rosor..hehe..skämt o sido, jag e sliten. Behöver mera positiva saker i mitt liv. Jag behöver en spa vistelse helt enkelt.  Så gå ihop er men pappa o calle vet jag, och gör min spa helg till den dyraste skönaste jävla födelsedagspresent jag nånsin fått ;)

Tjaoo!!!

Kommentarer
Postat av: Calle

Allt löser sig gumman, du e bäst och finast puss

2009-09-26 @ 06:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0