förvirrande

hehe hej! a idag har vare den sjukaste/roligaste dagen på länge. Allt började när vi skulle gå till bvc kl halv 12. Jag o calle gick och slog vad om att hugo gått upp 100 - 150 g men när vi fick se vågens resultat fick vi en chock! 400g hade han gått upp!!!! :) heeeeelt galet. på en vecka lixom? :)
sen gick vi till matverkstan och hade en liten familjelunch. mysit värre. Det kom upp en ganska häftig diskution(?)mellan mig och calle ang om man skulle tvätta sig om händerna som en galning med sprit eller om man bara kunde använda tvål ist nu när svininfluensan e aktuell. Calle var för spriten och jag försökte förklara att för det första är det inte så himla bra för händerna, sen håller det på och ta slut i sjukvården så vi privatpersoner behöver väl inte gå och köpa upp allt som dem behöver?! men icke, han skulle inte ändra uppfattning så jag sa som the crazy girl i 2 ½ men - so be it! :)
Sen begav vi oss på coop för att handla lite blöjer o dyl. När vi kom till kassan, tror ni inte att vi hade glömt kassen någonstans inne på affären? :) Vi hade bara gått ifrån den liksom. eller snarare calle, jag gick med barnvagnen så inte kan man begära av mig att JAG skulle ha koll på den ;) Kassörskan skratta och jag förklarade medans calle sprang iväg och leta att det är så här det går när man e jävligt trött! :) sen när vi betalat kollade calle igenom kvittot och där såg han att dm inte hade dragit bort rabatten på tvättlapparna så vi gick till kundservic och berättade om det. hehe, ja då hade vi missat att det stod lite längre ned på kvittot att dem visst hade dragit bort den så calle gick generad ut därifrån med mig skrattandes efter sig :D så kul!
Väl hemma och nerbäddade i sängen skulle vi se på film. När filmen är slut efter bara 55 minuter misstänker vi att något är fel. Då hade vi startat filmen mitt i !! Alltså så himla stört! Ni som känner mig, ni vet att jag DEFINITIVT skulle ha märkt det i vanliga fall. Jag e en film nörd.   hehe så aaa den här dagen har slagit alla rekord på dumma saker man gör när man är trött.  åh kan inte sluta fnissa när jag tänker på det.      aja  gonatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha lilla vännen, du är bara för rolig du :)

Kul att höra att allt går bra med lilla Hugo och hela familje livet. Önskar bara att jag hade möjlighet att umgås mer med dig.. Men ska allt se till att jag är de varje gång jag är hemma nu ;) måste ju försöka hänga med så mycket som möjligt under lilla Hugos uppväxt så att jag inte missar allt för mycket :)

Kramar vännen!!

2009-09-18 @ 17:06:03
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0