Vi flyger, vi flyger fram

Hoho jaja :) idag har mitt humör varit på topp! iaf ibland :) Var på skit humör men så fort pappa kom med assars bil och jag fick köre, ja då blev jag glad :) var nervös först för jag har ju faktiskt inte kört på två månader nu men efter ett tag vare så himla skönt. Att köra en bra bil och lyssna på bra musik det är så härligt! Man flyger liksom fram. Det kommer bli riktigt gött och köra ner till göteborg till jul. Fast formodligen bara dem första 10 milen sen lär jag bli redigt less. Jag får nog stanna miljoner gånger och bara andas.
nämen så idag har vi vare och super handlat på coop. Fick såååå mycket mat för 1019 kr. Vi brukar va bra på och handla mkt för lite men idag var det super duper priser på coop alltså.
Efteråt passade vi på och besöka våra två änglar vi inte ha och vare och besökt på länge. Såg även att dem hade fått hemliga beundrare eftersom någon hade lagt blommor vid dem två duvorna vi har satt där uppe. Det värmde verkligen och veta att det inte bara är calle och jag som saknar dem.

Innan vi skulle hem fick jag även följa med pappa och tvätta bilen för första gången. Omg säger jag bara! När vi satt där inne i bilen och den där grejjer for över bilen,   Jag fick klaostrofobi! Kändes som om man hade kört rakt ner i havet och bilen bara sjönk rakt ner i vattnet.  hehe men som tur är så fick jag inte än sån stark panik så jag klev ur bilen iaf. Då hade det nog blivit likadant som i Vi hade iallafall tur med vädret :)

calle är med hugo på hemköp nu och köper kattsand. Så nu spenderar jag min egna tid framför datan. hehe inte väl gjort men... vadåååååå!!    :)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill följa med dig till barna nån dag...

Jag vet ju inte alls vart jag ska gå där uppe :S

Jag har förresten något att berätta. :S



Puss hjärtat

2009-09-30 @ 21:22:48
URL: http://hundenifokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0