hum?



sitter här och tänker på vad jag gjort igår och idag. för jag har väl inte berättat det va?=) jag är såå himla glömsk just nu. Och trög i huvve. jag förstår typ ingenting av vad folk säger till mig.  hehe jaa
men idag sov jag och hugo från och till fram till halv tolv då pappa kom och plinga på dörr´n. Insåg snabbt att jag än en gång missat tiden hos ingrid! f*ck! jag tro jag måste fråga henne om vi kan ha telefon kontakt ist, iaf fram till jag har fått kontroll på saker och ting.
jag har iaf bestämt mig för att ta den stora breda pappers rullen nere i källaren och klistra upp en stor bit av den på våran tomma vägg i köket och skriva ett mega schema där så jag verkligen kan SE vad jag ska göra på dagarna. Tänkte he en slags stor magnet på den oxå, så när man flyttar den från dag till dag så ser jag även det som står just på den dagen. fattar ni? tror det är det ända sättet för mig att komma ihåg och få lite av den här j*kla strukturen jag snackat om så länge.     Har någon annan nån smartare ide så berätta det gärna :)

ja som sagt, jag fick ju lov att stiga upp när pappa kom och eftersom pappa oftast har en kommentar om hur det ser ut så började jag genast städa lite. och så bjöd jag han på lunch. Vill ju föda han lite oxå, för min pappa har gått från mullig till spinkig på noll tid och det är bara bra för blodtrycket, inget annat. sen hjälpte han mig att panta dem enorma högarna av flaskor vi har hemma. Och det fick man ju lite extra pengar för. ;) Och du calle kommer inte få se en skymt av dem alls. jag ska minsan he dem i min egna lilla sparbösse :) he he

Sen har MALIN;) vare här. vill träffa henne mer än vad jag gör och verkligen göra något med henne ist för och bara sitta här på arslet. Hon kanske kan följa med på yogan nån gång men vi får se. jag får bara hålla tummarna att någon annan vill tills dess... Vill du? :)


Kommentarer
Postat av: Madde

jag kan foljer garna med nar jag ar hemma nasta gang :) kramar gumman!!

2009-09-29 @ 23:50:42
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0