Namaste

tjooooooooooooooooooo! här e jag :)

mitt nya fantastiska liv har nu börjat att involvera yoga :) kl 11 i morse gick jag och calle på en yoga kurs hans jobbar kompis håller på badhuset. Först tänkte calle banga men jag övertala han. vafan han skulle ju få kunna kolla på en massa kvinnorövar så varför säga nej? Och så får jag skratta lite i smyg åt han. hihi. ingen av oss trodde iaf att det skulle vara så extremt jäkla jobbigt som det var. tror jag tappa hälften av min vikt när jag var där. Och så fick jag det klart för mig att jag inte hade sånt bra balans sinne jag trodde jag hade. :)
Som två nya människor gick jag och calle hem efter en timme , till moffa sören som hade passat lillpöjken våran. Ringde sedan upp linnea som vill ha ner mig på stan. Varför inte när man fortfarande är i extas av träningen?:) Calle tog hugo så jag skulle få lite mer egen tid :) Gilla gilla ! Så vi strosa runt på stan i en timma typ och bara dreglade över alla nya kläder som kommit in. Meeeeen jag kunde inte köpa någonting eftersom nästan hela min föräldrapenning ska gå till lite räkningar och detts. (?=)) Gick iaf till apoteket och köpte dyr jäkla ansikts kräm, för ja e värd det. :D

Ikväll har jag haft the hills maraton och så har vi gått en promenad längst vattnet. Zimba följde med oxå. Hehe det var väldigt roande. 

nu? MYS MED GRABBARNA!    tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken slags yoga? ^^

2009-09-27 @ 01:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0