VARFÖR

Varför blir jag alltid ifrågasatt? varför alltid ifrågasätta mina känslor, tankar och viljor? det jag står för, kan jag inte få stå för det utan att jag får en motfråga varför? Jag vill inte längre bli kallad dum eller få en "du e då för knäpp"- min. Eller rättare sagt jag ORKAR INTE!  jag gråter...
från och med nu ska mitt självförtroende endast gå upp! och ingen annanstans.  Är det mitt ansvar endast eller har mina nära ett ansvar oxå gentimot mig att hjälpa göra mig lycklig?   Kan nån smart j*vel berätta hur allting fungerar! snälla!

Från och med nu:
Vill jag ha och känna respekt från folk för jag har det tamefan till alla jag känner tillochmed för mina fiender.
Jag vill känna mig behövd som alla andra j'vla människor vill så snälla behandla mig inte som en dum blondin som inte kan någonting. Ring till mig om råd för fan. För jag är väldigt j'vla smart alltså. Få in det i era huvuden.
SNÄLLA!


jag är inte arg bara j'vligt less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0