Barnkläders partaj !

Igår tror jag att jag städa och tvättade, nej de gjorde jag i tisdag. a iaf var jag på barnkläders party hos malin syster igår. Gick och mötte Malin o jossan kl 5 typ och sen gick vi dit så vi var där vid halv - kvart i 6. Det kom många mammor o barn så det blev lite av ett kaos där. :) så det var därför vi fick gå därifrån bara efter en timme med våra småttingar. Jag var så orolig att Hugo skulle bli orolig av alla höga ljud och så men de gick nog bra. höll för hans öron oxå så tror inte han hörde allt för mkt :)
Efter det gick vi direkt hem till jossan för och äta lite gotta men det blev mest matande av ungarna:) Gick därifrån strax före nio för jag hade så extremt ont i ryggen. Kroppen är ju lika skör som ett spindelväv nuför tiden så inte klarar den å gå den där biten heller.

Ska strax gå till bvc och väga Hugo. tror han gått upp 10 kilo som han äter ! sen kanske sandra komma om jag känner mig lite mindre död. Calle har låtit mig sove hela natten men det har bara gjort mig ännu mer trött. orkar knappt gå bort till bvc nu men man måste ju.


I löve life! i really do                         (haha Emma 15 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0