trägår´n :)

Gick inte till kompassen idag. Jag var helt död imorse när jag skulle kliva upp pga av att hugo hade vare gnällig inatt. Så jag ringde och berätta att jag inte kunde komma. Matade mig själv och hugo sen sov vi till 12 :) Sen sms linda att hon och maja skulle vara på trägårn kl halv 2 och att vi kunde komma dit. Kasta mig upp i sängen försökte duscha och göra mig iordning med en hand så det blev som det blev. Såg förmodligen ut som ett vrak när jag kom dit :)
Att ha bråttom när man ha barn det funkar inte. Det går inte. helt omöjligt! Om man ej lyckas få ungen och somna eller och bli lugn då är det bara att ställa in vad du än ska göra. Inatt höll jag på och bli heeeelt galen. Hugo blev bara tyst om jag höll han stående. Om jag la mig halv sittandes i soffan eller sängen då börja han gråta. förstår inte hur han tänker. Vad spelar det för roll? jag håller ju ändå om han som han nu ville. jeje.

Iaf, Folk bör börja gå till trägårn för det är as billig fika där. Varför betala hur mkt som helst som man gör på dem andra ställena istan, bara för att fika med sina vänner? helt onödigt tycker jag. I längden kan man faktiskt spara till dem där smyckena man vill han :) hihi

såg på sopåkarna ikväll med calle. Har lånat den av linnea igår eftersom hon sa att den va as rolig. Jag tyckte inte att den var så jäkla rolig men som tur var så var Charlie sheen med! ♥ him :)


imorgon kl 11 blir det  POWER yoga. vem blir det som följer med? :)


Kommentarer
Postat av: Madde

fin bild :)

2009-10-03 @ 02:02:04
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0