Städ dag

Idag hade vi en rejäl sovmorgon :) hugo hade vare pigg till tre i natt och både jag och calle hade vare vaken med han. Så vi var skit trött och less och verkligen bad om att få ha sovmorgon. så hugo var snäll och sov till halv tolv :) okej, calle hade gett han mat vid sex men sen somna han om! Så han lät ju oss sova ett tag.

Efter 1 när calle gick i väg på personalmöte kom pappa förbi med byrån jag köpt på erikshjälpen. Inte hade han assar med sig som skulle bli han bärhjälp utan JAG fick hjälpa till och bära den. och vi har typ en spiraltrappa upp till oss så det är inte lätt och bära upp tunga grejjer där inte. Fick typ skjuta upp byrån med ansiktet :) haha.

Inte har jag gått ut någonting idag heller men jag har iaf städat här. Det är ju nånting man kan vara stolt över. :)hehe
Började vika in alla hugos kläder i byrån hans och blev helt galen av alla kläder. Det är ju hur många som helst. typ två stora ikea säckar med små små baby kläder. fattar ni? tänk om man själv hade så mycket kläder? Funderar faktiskt på och kasta alla mina kläder och bara gå och köpa nytt. Det får bli den nya sparningen:) EN NYA J*VLA GARDEROB! bort med gamla emma stilen och in med nya super-hotta morsan ;) hehe det blir bra det!

På torsdag fyller benjamin 8 år. Så imorgon blir det shopping på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0