sjukhus stammis?

den här veckan kommer jag ha varit på sjukhuset varje dag. Måndag - Efterkontroll, som visade att mn kropp är helt oterställd typ:) Tisdag - Psykolog. Onsdag - bvc. Torsdag - kompassen fredag - Kompassen.  Stammis eller vad? 

Hugo väger nu 5700 någonting och är 59 cm lång. Och han är två månader nu den 23:dje. :) och enligt doktorn idag är han heeeelt perfekt! så roligt och höra att han just använde det ordet. Precis som jag tycker att han är. hehe 


gick en sväng på coop idag med linnea o pappa. När vi kommer in, står några från halebop där och pappa ber mig gå dit för att byta mitt telia kort till halebop. Jag går dit och blir helt nerpratad av en tjej i typ min ålder. Och tror ni inte att ja går där ifrån med halebop abbonemang? JONI:) Så emma har om några dagar ett nytt kort och mobilnr. Missade att man kunde få en AS SNYGG mobil till men vad gör man? jag får väl inte svika min coola touch mobil än :)
Nämen det var faktiskt ett ganska bra deal jag gjorde. 59 kr imånaden och då får man ringa o skicka sms gratis hela månaden. Visst, det kan bli dyrt om jag ringer mkt och så eftersom uppkopplingsavg. kostar men om jag bara skickar sms till alla ist för o ringa så känar jag ju 90 spänn eftersom jag nu köper 150 kr kort en gång i månaden. men då gäller det ju bara att ni andra skaffar halebop. såå.....SKAFFA HALEBOP NU FFS :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så du vet, så skaffade jag halebop och från att pengarna legat på 150 kr, (refill) så ligger det på 600 kr nu med halebop :S

2009-10-21 @ 22:10:10
URL: http://hundenifokus.se
Postat av: Sara

Du skulle skaffat telia max 25 ist :) då kostar det 49kr/mån och du ringer gratis till både telia & halebop! :)

2009-10-22 @ 10:25:39
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: samantha

skicka ditt nya nummer till min telefon - 0738188143

2009-11-05 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0