Rubrik ;)

Idag har jag varit på _________ och träffat _________. Har vart jätte trevligt faktiskt. Vi har spelat pingis och lekt lite i lekrummet dem har där på ________. Sorry att jag är så hemlighetsfull men känner inte att jag vill att ni andra ska veta alla detaljer. Kan börja gå skitsnack så....

Sen gick jag hem till pappa, där lillen var och daddy bjöd på pannkaka med grädde :) mmmm va gott det är då!
Vid tre gick vi hem till mig och städa för jag skulle få fin besök på kvällen. Käre mia bergman kom o checkade läget. Hundra år sen man träffade henne? AAA. Så kom tillbaka snart hörru :)

äntligen är det fixat o klart! den 24 drar jag o malin till björkuddens hotell och njuter med spa behandlingar och go mat! är såå behövligt..

nice haaaa

Kommentarer
Postat av: Calle

De du verkligen värd älsklingen min, älskar dig så kramen......

2009-10-18 @ 22:39:21
Postat av: Calle

De du verkligen värd tösen min, älskar dig så kramen.....

2009-10-18 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0