kompassen

ja idag bestämde jag mig för att gå med i kompassen gruppen. jag och calle var där i morse och kollade in stället lite och hälsade på två andra föräldrar som är med. Blev besviken på att man inte typ satt i en ring och snackade utan det är mkt eget insiativ(?) tagande om man vill ha kontakt och prata om personliga problem. Ska dit imorgon SJÄLV så får se hur det går då. :) nervös men får skita i blygheten annars komma jag inte komma någonstans. Jag gör det för hugo oxå faktiskt, måste ju hitta lösningar på allting så det går ihop.

linnea kom och besökte oss idag oxå :) följde även med henne en sväng till hemköp och sen hem till henne. Tur att det inte är så långt! Dit kom även hennes mamma och kollade in pyret. "ÅH va lik han va pappa då",sa hon liksom alla andra på jorden säger. Blir lite avensjuk men det är tur att calle är snygg :)

På tal om calle, kolla in hans blogg. Han har skrivit hur gulliga saker som helst. När ni har läst kanske ni fattar varför jag bara inte kan leva utan han. Spelar ingen roll hur många gånger vi sagt och gjort slut, vi åker som två magneter tillbaka till varandra. Vi har som sagt gått i genom själva helvetet tillsammans och en sån person är inte lätt och hitta som är viljan och orken och göra det.   Jack och Jamie känner din kärlek ända upp i himmelen, gubben.
Så jag vill säga tack till dig calle för att du inte har gett upp efter all skit du fått av mig. av alla psykbryt och pms dagar. Någon dag ska jag minsann förtjäna dig riktigt jävla ordentligt ;) puss 



Jag älskar min egna lilla familj så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0