kalas

idag hade jag mitt tidiga födelsedags firande. Var tvungen eftersom ingen av min familj kan på tisdag då jag egentligen fyller år så. Så jag bakade tårta imorse och dukade upp jätte fint på köksbordet med en vit duk och en massa silverpaljetter som dekoration på bordet:) as fint. glömde knäppa kort när alla var här men jaja.
eftersom man fyller år på ett datum som gör att många inte har råd och köpa presenter så räknade jag med att inte få några men mamma och benjamin kom med en fin blomster bukett och en Sally Hansen nail repair! den är verkligen bra. prövade den nu o naglarna blev jätte starka. Vi hade även skrattmaraton framför datan då erik visade en massa roliga klipp på youtube.  Min familj har världens sjukaste humor. :D

botten line, jag hade en trevlig dag med mamma, benjamin, pappa och erik, calle och hugo. inte ofta dem namnen används i samma mening men..:) hehe



tog lite roliga kort med calle o hugo här om dagen...:)

Far och son :) Älskar verkligen dem tvån.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt det låter! :) När får man komma förbi med en liten present då? Är du fullbokad på tisdag eller? kram

2009-10-11 @ 21:31:13
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är så glad och stolt över dig gumman!

2009-10-12 @ 16:50:07
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0