Fullt upp

Min lille bebb idag när vi var på kompassen :)

Lyckades äntligen komma dit idag, även om man fick kämpa sig igenom regnet för att komma dit.
Skulle även på det första föräldragruppen träffen så det var jäkligt tur att man klev upp.
På kompassen pratade jag lite med dem som jobbade där om allt mellan himmel och jord. Skönt och få ut sig lite:)
Sen innan vi skulle gå vidare till bvc avd gjorde vi avtryck av hugos hand o fot. Han gillade det inte pga av att vi gjorde det när han sov, och han gillar inte bli väckt!:)

det kom många på föräldragruppen och jag blev lite nervös. Calle kunde inte följa med pga att han jobba så jag var där helt själv med en massa okända människor :/ men tror det blir riktigt bra när man lär känna alla:)




Malin har varit här idag och varit lite barnvakt medans jag ÄNTLIGEN fick duscha! har inte haft tid på tre dagar, började nästan stinka som en kompost!:) Och så hann jag med och städa lite :)
så idag förtjänar jag fanimej credit (?) :)



Nu väntar jag bara på att malin loggar in på msn. Hon ska hjälpa mig och sälja typ alla mina byxor på tradera!
hoppas jag få några slantar för dem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0