Erikshjälpen

tja! Min lördag började med ett pass yoga som jag blev väldigt besviken över. Efter typ 20 min började hela min kropp och skaka. kunde inte kontrollera det. Och så kände jag mig svimfärdig. brodde nog på min dåliga sömn och att jga ej hade druckit så mkt vatten.  jag vill ju klara av skiten på en gång men yoga är faktiskt vldigt svårt, så jag får ha tålamod.
Sen åkte jag, hugo och pappa ner till erikshjälpen. jag behövde en liten byrå till hugos alla kläder och en tillbringare. trodde det skulle va svårt och hitta en fräsch byrå där men jag hitta en liten svart en nästan på en gång :) blev över lycklig + att den bara kostade 119 kr :) pappa ska hämta den på måndag eftersom bilen han lånat är för liten. MEN det är en miljö bil och jag bara älskar och köra dem så pappa gav mig nycklarna :) hehe. så jag körde till coop där vi handlade lite mat som vi gjorde iordning hos pappa. Sen åkte vi ut till farbror tomas hus och försökte släppa in katterna han har men det gick inte så lyckat.  När vi kom hem insåg jag att jag hade missat the hills avsnittet! :( och inte hade tv spelat in det heller som jag hade sagt åt den att göra :P Hoppas den finns och ladda ner annars kommer jag bli helt tokig!

hugo har sovit heeeeeeeeeeeeeela dagen så natten kommer inte bli så trevlig. calle ska åter igen upp tidigt och jobba så inte kan han hjälpa till heller. pust!

Imorgon ska jag gå och basta med linnea hade jag tänkt iaf. hoppas pappa kan vara barnvakt igen. hehe tror han har varit med hugo nästan alla dagar förutom 4 kanske, sen vi kom hem från bb. Men jag tror han gillar det riktigt mkt! Ser så ut. Han lyser upp som en sol varje gång han ser han så..=)

nu blir det lipstick och den dyra lindt chokladen;)



suddig, ja veet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0