birsta dag:)

idag började vi med att gå till kompassen vid 9, även när vi bara hade sovit 4 timmar..:/ sen vid tolv kom pappa med assars bil och vid drog iväg till birsta... dum dag kanske för mig och köra bil dit pga av att det va så j*kla mkt folk. Blir ju stressad och glömmer fan bort hur man kör..haha. och pappa sa kör kör kör!! i varje väjningsplikt och rondell...fick f*n kärring stop oxå som jag gör allt för o undvika... men vi dog inte iaf..pappa o calle blev bara lite nojjiga då o då. :)

Har kpt så mkt för så lite idag..elller lite och lite. mindre än vad vi trott iaf :)
Köpte Dopklänning och fårskinnsfäll och babygym på barnenshus. Sen en spotligtlampa med fiskar på på ikea!
Ska visa lite kort..

Fishlamp :) söt haa?





lite mörk men, där e babygymmet iaf..och fårskinnsfällen....som knappt syns men den rekommenderas!
calle köpte även den där vakuumfria nappflaskan idag:) just löve it!....


men min dag slutar inte här, ska städa och packa tills morgon dagen då jag och malin far på spa :)
tycker synd om er som inte följer med men ni kan gö det en annan gång..
go´natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0