20 bast :)

jaha då har man fyllt 20 år oxå!:) Gårdagen var riktig trevlig fastän man inte kände att man fyllde år. På dagen bjöd calle mig på lunch på amenta. och så följde malin med mig på systemet för och handla lite dricka till kvällen då jag hade bjudit hem henne, sandra, linnea, linda och maja. Riktigt riktigt trevligt. Calle tog med hugo till morfar så vi kunde va själva. hade väldigt roligt men vara nära döden en gång när jag skulle öppna vinet jag köpt. korken bara flög upp av sig själv och just då hade jag lutat mig fram för att hämta moblen på bordet så den strök sig längst kinden och upp i taket. Blev riktigt chockad! men överlevde :)

sandra gumman hade med sig massor av presenter och jag blev hur glad som helst när jag såg att jag hade fått en epilator av henne, hans och madde. Har önskat mig en sån i evigheter. Sen fick jag även örhängen jag önskat mig och ett armband och en jätte rolig dikt. Hon hade även med sig ett album till hugo:) Du är bara för snäll,sandra!
Av maja och linda fick jag en jätte fin röd ros. älskar doften av rosor så tack hörreni ni :)
När calle kom hem hade han med sig ett presentkort på lindex från pappas granne ulla. Och jag som har börjat gilla den där affären mer o mer:)

på slutet av kvällen var de bara malin och sandra kvar och vi hade så mkt roligt och prata om för vi har ju typ känt varandra sen jag var 12 så..
och när dem gick så hade jag kvar lite vin och eftersom jag ej ville slänga det eller spara det så bjöd jag upp Jörgen så han kunde vara snäll och dricka upp det å mig. Ville ju inte precis bli bakis när jag skulle ta hand om hugo idag så.
men som sagt, jag vart helt nöjd av kvällen fastän maja inte hann med och sjunga och spela gitarr för oss:)


Denna Törley Charmant rose vin får bara två solar av mig.


calle och hugo i söndags då jag bjld hem familjen


Den rosa blomman fick jag av calle idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0