spahelgen!

tjoo! äntligen kan jag berätta lite om spa helgen jag o malin hade:)
tidigt på lördag morgon begav vi oss till systemet..sen hem till malin för och hämta hennes saker hon skulle ha med sig och deras bil:) sen for vi förbi en av malins kompisar och drack kaffe och dem diskuterade hallloweendräkterna dem skulle ha till sina hundar.. sen vid 12 tiden tror jag det va så var vi äntligen påväg till Björkuddens gulliga hotell! Malin blev lite orolig där ett tag när jag körde men..vi krockade ju inte iaf;)
Vi checkade in vid 1 och packade upp och så...sen gick vi och åt lax m någon citronsås...mums. Märkte redan att personalen var jätte trevliga:)

sedan gick vi tillbaka på rummet och började dricka lite likördrinkar:)
hehe..höll på att trilla av sängen..;P

Senare på kvällen gick vi ut till restaurangen och åt as gott kött. Som efterrätt tog vi en ostbricka med vin!
hum..vad äre på osten?:)

efter den njutningen gick vi till vårt hotellrum och hedde på oss ansiktsmasker..


och om inte det räckte..så gick vi även till baren och drack lite gott där vid 11-12 tiden..hehe. trötta eller fulla?:)


sen på natten hade vi oxå lite kul..men det e en hemliiiiiiiiiiiiiiiiiis!
heeeheeeeeeeeeeee

på söndag morgon fick vi spabehandingar. jag tog en lavender dream   och visst fan vare det! har aldrig njutit och drömt mig bort så mkt!  Rekommenderar verkligen kerstin florians produkter...

puss och adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0