När?

idag som dem flesta dagarna har jag typ inte gjort någonting. som tur är så skriver jag mest blogg för min egen skull så ni som läser får bli uttråkade om ni vill. så jag bryr mig nästan inte om det:D haha

nämen. har stykit och diskat iaf. och varit med hugo.

imorgon blir det birsta och rusta:) pga av att vi vill julpynta rejält på söndag så vill vi åka och köpa lite extra julgrejjer. och det lär ju bli liiite mer oxå om jag känner oss väl? haha.

vad mer kan jag säga nu när jag sitter här...vaken mitti natta:)? 

inget....sov gott ni som kan. för mig känns det ingen ide och gå och lägga sig. får ändå ingen sömn av att somna,vakna, somna ,vakna. ni förstår lillkillen sover i vår säng mellan oss så man får några slag i midjan och man får väldigt lite plats och sova på så.  jee ni fattar.

hejdoo



vill bara njuta av livet...och aldrig oroa mig för nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0