long time, no see ?=)

back in the blogg ;)
i lördags var hugos dop. Det blev jätte bra men hann inte njuta så mkt pga av att jag skulle fixa allting med dukning och bla bla bla. sen skulle man pleasa alla med och öppna alla presenter så jag hann njuta av en halv tårtbit av tre tårtor för 1000 spänn. jeje..tur man spelat in det så man kan njuta av det i ett annat perspektiv.  men insåg att jag är en sjukt stolt mamma:) hugo e så himla underbar. och föressten, hugo kunde inte få finare presenter. Tack alla!=)

idag fick lillen första vaccineringen. stackarn! fick två sprutor i varsitt ben och först blev hann bara chockad, sen kom det..stor skriket!:( jag börja lipa för det första hatar jag sprutor och sen och se sitt barn uppleva smärta för första gången är faktiskt jäkligt hemskt.  så nu har han feber. en biverkning så jag är väldigt orolig för han. Vågar inte somna. sen har han faktiskt lärt sig och rulla runt på magen och det är ju inte så bra. han får ju inte sova på magen nu när han e så liten.. så min plan just nu e och vara vaken till 4 inatt och sen be calle ta han.

lycka till emma :)

Kommentarer
Postat av: Calle

Du gör de bra gumman kramen....

2009-11-24 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0