Allt händer nu..

Hejsan! dem senaste veckorna har det hänt så jäkla MYCKET! och inget kan jag skriva öppet om här så har liksom inte haft nått och blogga om..=/
hoppas det ändras snart för jag gillar ju och blogga. lite lättare än att skriva dagbok tycker jag.

Det jag kan berätta iaf är att hugos dop är på lördag och jag längtar as mkt samtidigt som jag är sjukt nervös. För det första kommer det komma ganska många. tycker jag iaf=) och jag och mkt folk i samma rum e lite sådär jobbigt. hehe men men det är hans dag och all uppmärksamhet kommer ligga på han..min lille hugo! Kommer va sjukt stolt och typ börja lipa =/ plus att han börjar ju bli så jäkla tung så kommer ju nte orka hålla i han i 40 min. Tur att jörgen och jonas är gudfädrar, dem har ju ganska mkt muskler så dem orkar nog:) calle kan ju såklart bära men sen ska ju han läsa upp nått så..=) jeje

såg på paradise hotell på tv6 play aldelles nyss. och shit va störda dem är!!!! Dem där kan man ju verkligen kalla problembarn. knulla i tv? jaja om ni tänder på de så fortsätt gärna..jag får ju iaf ett gott skratt.

ådjeh!

Kommentarer
Postat av: samantha

hej sötnos :) jag ska till GBG till pojkvännens familj :) hur är det med dig & familjen?

2009-11-19 @ 20:19:25
URL: http://samanthaz.blogg.se/
Postat av: samantha

hehe jag ska också hit över jul :) vi åkte hit nu så jag kunde träffa hans familj innan! vad roligt, ska du köra? ;) åååh, och jag missar det :( inte alls roligt.. jag hoppas allt gått bra med dopet idag och att det var en riktig upplevelse! önska jag kunde ha varit med! MISS YOU

2009-11-21 @ 20:04:36
URL: http://samanthaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0