Värk o värk

Tja!!  har nyss kommit hem nu och ätit upp calles tacopaj=)  så nu e jag mätt iaf. men magen den värker. Har för mig att jag läst att man kan ha förvärkar redan nu så det är väl musklerna som tränar lite tror jag. det kommer i vågor och jag blir lika nojjig vaje gång. Vaför kan man inte bara få njuta den här tiden som är kvar? Nä. graviditet = Må dåligt! Det är priset de för att man vill föröka sig. Männen då? vilket pris får dem betala för att sätta ungar till världen? mindre pengar i plånboken? Skäll från frugan? Vara konstant orolig kanske? saksamma, det är ändå inte lika bedrövligt som kvinnorna få ha det, och det med basta! Säg va *** ni vill karl******! 

Skrev ett långt inlägg här igår men det försvann så jag får väl repetera mig.
Såg på en deltävling igår av eurovision song contest och jag kände bara att svergie har nog en bra chans o vinna. Det ör klart, vi vinner typ aldrig men hon kan iaf komma trea=) Gillar marlenes låt jätte mycket även o jag nu inte är någon opera fan.  men jag håller tummarna HÅRT!

Min lilla skönhet i magen fyllde 24 veckor igår och jag känner mig mer o mer tacksam för varje dag:) Älskar dig gubben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0