Uppdatering

Det har hänt mycket denna helg tycker jag. I torsdags natt fick vi åka in på förlossningen pga av att jag fick jävligt ont i magen. Trodde först att det var magsyran men smärtan spred sig neråt åt naveln. och så hade jag haft samandragningar i nedre buken ett tag så calle tyckte vi skulle ringa förlossningen som det står att man ska göra när man har ont i magen. Dem tyckte vi skulle åka in och så blev det. Blev jätte orolig och påmind om förra gången men så fort vi fick höra lillens hjärtslag blev jag lugn. Han tyckte inte alls om att vi var där och att dem hedde grejer på hans revir. Han börja kicka mot grejjerna som var på magen, och vred sig så mycket att maskinen inte riktigt kunde få kontakt. och så höll han på ända tills dem sluta. lilla gubben.. men allt såg fint ut men dem ville ha kvar oss över natten. Kl 11 på fredags morgon åkte vi he och jag missade såklart min skolavslutning=( jaja va gör man.

i lördags åkte vi till ikea och köpte lite grejjer. Bland annat dessa grejjer:
 
 

hensviks skötbord och en hylla som vi använder som tvbänk=) skitsnyggt. Bra med grejjer som man kan ha en massa låder på. Då kan man he all skit där ist=)  Köpte lite lamper occh småprylar också. Det är verkligen kul när man kan handla mycket för så lite pengar.
Var även upp med rosor till killarna när vi kom hem. Saknar dem så mkt!

Idag var jag o erik och fira mamma. Köpte en liten present och åt lite tårta där hemma medans vi kolla på lösvikt=D Mammas favvo film=) Jag är ju faktiskt mamma jag md så jag tyckte om mig själv lite mer idag! Calle tänkte ta me mig på bio men jag måste fan gå och lägga mig snart. Ska ju upp på praktik i morgon. NERVÖÖÖS!!!!! men jag klarar det!
just det ja, Träffade mina kusiner idag hos pappa oxå. det var väldigt roligt=) Länge sen man såg dem.
Hann även med o kolla på en volvo vi kanske ska köpa oxå. En skrotis för 3000 men det funkar. Bättre än ingenting.

Jaja, det var min helg

Kommentarer
Postat av: Maja

Va bra att allt gick bra. Blev kanske för mycket med allt som varit. Mycket undermedveten stress kanske. Ta hand om dig och så får vi hitta på massa roligt i sommar. :) Tänker på dig hugo och kalle. Tror allt kommer bli bra. :)



Kraam maja

2009-06-01 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0