Shit!

Nu var det länge sen alltså jag skrev här. har lite ångest för att jag inte kan skriva av mig här så ofta som jag vill men ni vet ,vi fick ju hem våran dator efter 3 månader OLAGAD! jävla tyskar! snackar om att vi inte har nån försäkring? WHAT? vi har fan drulle försäkring så vi ska fan inte betala ett öre till er idoter! Pust!  jaja ehm, vad händer då? Jo..har fått reda på att min mamma hör hemma uppe på en scen framför jätte mkt folk=) hehe. Var och såg henne och hennes klass i skönsberg i helgen när dem spelade upp "det luktar skämt!"- revyn. As rolig! Det kom dit en känd skådespelare/komiker från stockholm för att kolla på dem och han satt på samma rad som mig! COOLT!;) han sa ursäkta, en man som jag kommer alltid sent, när han skulle gå förbi mig och jag bah hehe!! herregud va knäpp jag är som blir så uppspelt för en kändis?  men mamma var iallafall skitduktig. En gång skulle hon spela en gammal cowboy som hette berra och han då skulle visa upp en dans för en jury! HAHA. ni skulle sett. ja är verkligen stolt!
ja, sen har jag vare nära döden två gånger dem närmaste dagarna. En gång när pappa körde hem mig och en gång när jag själv körde hem och jag skulle svänga ner vid trädgårn! Kom en bil jävel i fullfart från stan och jag hann svänga undan i sista sek! Tror hugo fick en hjärtattack i magen också. Alltså jag visste inte hur förjävligt det skulle bli o skaffa körkortet innan jag tog det. Folk kör som idioter. Jag har hört det förut men dem gör det verkligen. typ som när jag körde ner till sundvall så höll jag på och åka ner i diket flera gånger tack vare att en snubbe kom i sista stund och körde om mig PRECIS där 2 filit blir 1. A jag få tacka gudarna att jag är så uppmärksam ändå.

Annars mår jag bra, hugo har nu passerat storebrorsornas ålder med en vecka! det är verkligen ett bra tecken!
Nu ska jag fortsätta plugga svenska. har prov om någon vecka. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Ja det är ett bra tecken. Hugo växer och blir stor. Snart är han hos oss alla =) Vad jag längtar.



Vädret suger, men har vi tur kanske vi har fint, så kanske vi kan ses på lördag då isf? PUSSS LOVE YOU

2009-05-05 @ 15:59:33
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0