ojdå!

Var o kollade på benjamins fotbollsträning idag. Kul men jobbigt. Solen stekte på och där satt jag på gräset med dem hemska myrorna och svettades i 1 ½ timme!! hugo lär ju haft det grymt jobbigt med där inne i magen. men benji var duktig=)
Kl 12 mötte jag malin på stan och jakten efter kläder började=) Tog ut 1100 och tänkte att jag nog kunde få riktigt mkt för pengarna o kanske till och med ha råd med en klippning. Köpte en kjol på vero moda. En blå jätte fin klänning på åhlens, dvd skivor till calle, mjukisbyxor, solglasögon, armband, nagellack och remover på h&m och POFF hade man 60 spänn kvar=/ Herrejesus! pengarna gick upp i rök på bara några andetag. Och jag som alltid brukar vara så bra o hantera pengar.? Fick en dos panikångest men lugnade ner mig med att det är löning på måndag och att jag faktiskt förtjänade att slösa lite pengar! hehe. Det är alltid kul o handla men nu märkte jag att man inte bara kan springa runt i timmar utan och tänka på att stoppa något i munnen. Så inne på åhlens var jag väldigt nära på att kramas med golvet. Yr som fan fick vi skynda oss och köpa en körv jäkel. nära ögat säger ja bara.
Träffade väldigt många bekanta oxå idag. det va roligt. Marie som skulle dra utomland imorgon, Nadia som jag måste ringa och bestämma träff med=) Sussie, min förra lärare och så har jag för mig att det var någon till? (Ta inte illa upp om du är den personen.)
Efter shoppning turen träffade jag calle och vi gick o åt på bigboy! Sen gick jag raka vägen till sängen och sov till 6. Fick så satans ont i huvudet och huvudvärken håller i sig än! *******! Jaja så nu ska jag bara måla naglarna sen blir det sängen igen tror jag. Så gonatt alla!

Tack Malin för den behövda hjälpen. Skitnöjd med kläderna o det=) KRAMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0