jaahaa.

Hej! igår var det ledighet. riktigt skönt. och det är det även idag för mig=) hehe. Idag är det Ta hand om emma dagen, och det är precis vad jag ska göra=) Har nyss duschat och smörjt in min hemskt torra kropp. tror det beror på graviditeten faktiskt för jag brukar aldrig bli torr. iaf inte så här extremt torr så att huden spricker. har även fått munsår och det är någonting jag inte heller brukar få. Så idag ska min hy få en riktig krämchock! 
 
jag måste bara säga att jag är extremt besviken på det förra grays anatomi avsnittet. (Stavas det så?) Alltså hon som dog skulle ju äntligen gifta sig med the hot one. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! vad händer egentligen med alla serier nu för tiden. One tree hill, ni vet. den brukade ju vara min favvo serie men nu är den ju bara riktigt jävla deprimerande. Peyton som äntligen är gravid kommer nu kanske dö pga av barnet! Fattar ni? vad blir det kvar då av den jäkla serien? INGET! bara boop!

igår kväll såg jag på dirty dancing 2. trodde jag hade sett den men tydligen inte. Det var synd att killen inte var hetare för då hade den definitivt varit bättre. Jag målade även klart krukan jag ska ge mamma. Hon har ju börjat med att så egna blommor o grejjer så då tyckte jag att hon behövde mina konstnärliga krukor oxå;)

Imorgon ska jag se på när benjamin har sin första fotbollsträning. tror det va det iaf. Hursomhelst så ska han ha träning imorgon då kl 10 och sen på måndag någon gång ska dem ha fotbollsmatch uppe på myran. Han kommer säkert göra så dem vinner. han är ju ganska envis o stark och snabb så han kommer kuta rakt igenom det andra laget och he bollen rakt i krysset=) hehe. Älskar dig benji<3 jajja, nu ska ja kolla på supernanny och lära mig lite barn stuff=)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan vännen! Saknar dig med. Som tur fick jag mig en dos emma igår. Vilket var riktigt trevligt. Kanske finns mer tid över i helgen? kram

2009-05-23 @ 12:38:19
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0