JAAAA!

Min calle har fixa internet nu på vår trasiga söta dator! wiee!  OCH mitt hår=) han är jätte duktig på och färga hår så nu las ett plus tecken till på listan varför calle är min själsfrände=D Kände för att få tillbaka min gamla stil. svart långt hår med fixade ögonbryn;) håret blev bra som jag ser nu iaf men jag är absolut inte lika het som jag var förut! Börjar  bli gammal! J'vla shit. och jag som ville bli en sexy mama:) men men calle får nöjja sig med att jag kommer bli fulare för varje dag. han har inge val.
Känns som jag håller på och glida tillbaka in i min lilla deprimerande bubbla igen. känner mig inte lika livsglad, är nere och jätte osocial med omvärlden. har fått några raseri utbrott den senaste tiden också som jag fick förr. Kasta sönder en sänglampa och krossade en plast grej man har värmeljus i med mina händer igår, så nu har jag skärsår i handflatorna=/ inte skönt! Graviditeten har oxå blivit jobbig. har börjat känna av min skolios och magen börjar bli så stor så jag knappt kan andas ibland.  Fan när jag väntade pojkarna kom jag inte ihåg att jag hade problem med andningen men jag hadde ju därimot ont i ryggen. men det var ju inte så konstigt heller. magen blev ju enorm  på en sek!  Och hugo han kickar så jag tror ibland han har ep anfall! kände aldrig pojkarna såhär extremt heller men som dem säger. varje grav e olika! Snacka om att jag e less på o höra det! MEN även om det gör ont och jag blir lite orolig ibland när han kickar så känns det ändå bra och dagligen få bekräftat att han lever. Därimot vet man ju inte om han kanske rör sig som han gör för att navelsträngen stryper han eller nått. ÅH JAG HATAR DÖDEN! Ta inte små barn för fan! håll dig till gamlingar eller till dem som förtjänar att dö!
Ska lägga mig vid calle nu som kollar på hockey och somna i hans  famn. De vill säga om hugo inte vill hålla mig vaken då. han vaknar så fort jag går o lägger mig. Men jag älskar dig mitt lilla nattroll!  puss


J&J <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Verkar som om det är en vild kille. Dock sägs det ju om de är vilda i magen så är de betydligt lugnare när de kommer ut. Har haft en hel hektisk vecka, men kanske vi kan ses till veckan? kram och sköt om dig!

2009-05-08 @ 21:47:13
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Pappa / Carl

Emma min tös, du ska se att lilla Hugo kommer för ett ett jäla liv i magen ett tag te. För e han som pappa calle ja då vet vi att han e världens bästa precis som du, du e så duktig min Emma kram / Pappa Karlsson

2009-05-11 @ 07:24:06
Postat av: Madde

Men lilla gumman! klart att du alltid kommer att vara en sexy ma´ma ;) det kommer vi alla att vara! måste ses när jag är hemma igen, kommer att bli alltför sällan nu innan jag muckar och bara strax efter det flyttar jag hit ner.. Kramar!

2009-05-11 @ 21:19:08
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0