hello.

jaha........i måndags gjorde jag om mitt svenska prov. Klara av 2 nya uppg. men klara det inte ändå. var fem ifrån godkänt=( Frågade om jag fick se provet men det fick jag inte..Jaha okej sa jag men efter ett tag börja jag tänka att fan va sjukt att jag inte få se det? Jag vill ju veta vad jag kan o inte. Så jag gick raskt till studierektorn o fråga om dem hade någon gemensam policy om att inte ge ut provet men det hade dem inte. Prata sedan med svenska läraren och hon sa att hon skulle ta ett litet snack med min lärare och kolla. Sen prata jag med roger om det och han var på min sida och tyckte att det var min rätt och se. Inte att ta hem provet men att se det bara. Så jag gick sedan till min lärare igen och sa att jag ville se provet och eftersom svenska lärarn snackat med hon så ändrade hon åsikt! 1 - 0 till Emma HAHA!

Ehm vad mer har hänt? JO, jag har fått en praktik plats på dagiset bakom fängelset. Ska dit idag kvart över ett och prata lite med dem=) Undra hur det ska gå och ta hand om så många barn med denna tunga mage. DET ORDNAR SIG!

Pappa kommer snart o hälsar på. Har städat en snabbis innan så hoppas han inte har något att klaga på=)


PIUSSI

Kommentarer
Postat av: malin

Jag blev förvånad av att se dig på dagiset, kände inte igen dig först.. Men vi ses där :)

2009-05-31 @ 16:13:42
URL: http://mlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0