Hassela kollektivet

Hello! Idag var jag och min klass till hassela kollektivet. Inte för att skriva in oss;) utan på studiebesök. kom dit med värsta fördomen om stället och åkte där ifrån med en känsla att jag *** skulle åkt dit ist för det där ***** kvinnohemmet i hudik. För det första så ligger det på värsta fina stället någonstans på landet sen ser det lyxigt ut både inne och utanför husen. Dem lagar jättebra mat där och några av personalen vi träffa där var verkligen roliga=) En tjej som bodde där berättade lite om hur det var där och det lät väldigt bra även om det kunde vara lite jobbigt då och då. men behandlingar ska inte vara lätt..
Visst , det kanske inte är så bra som det låter men folk tycker olika. det är kan vara bra för en och dåligt för en annan.

nu har jag nyss målat en blomkruka med en mkt skev pensel så blev inte riktigt nöjd men skitsamma. konst är konst! Hugo har varit helt stilla hela dagen men han har väl sovit eller bara legat och lyssnat på oss katterkärringar i klassen=) Magen spänner nogot OTROLIGT! Kommer nog spricka eller få feta bristningar inom vilken sekund som helst=/
NÄ, ska väl lägga mig o vila nu. kan ju inte sitta på en stol mer än 10 minuter innan jag får skit ont i ryggen. Stackars mig. Ska be calle massera ryggen ;) Heheh min lilla slav. tyck om deeej. PUSS

  Calles användbara handtag börjar oxå bli större för varje dag som går=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag får se dig och din mage imorgon <3

2009-05-18 @ 20:35:40
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

oj va stor magen har blivit! :)

2009-05-18 @ 21:12:35
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du kan smörja magen i någon salva så ska det minska eventuella bristningar...

2009-05-18 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0