Förhållanden! ÅH!

Förhållanden. den svåraste, underbaraste, mest sårande saken EVER! Ibland saknar jag de med vissa och ibland vill jag leva helt själv på en tom jorden. om vi snackar kärleksförhållande så är nog gemensam ekonomi och allt vad det innebär det värsta "viruset" ett par kan drappas av. Fysatan! Själv har jag extrema problem med det äckliga viruset och jag råder verkligen folk att inte säga ja till det sjuka förslaget. Ibland kanske man frestas av det pga av att det kan innebära att man inte behöver betala alla räkningar som kommer utan bara vissa men...Jag tycker personligen att man ska ha delad och vara med och betala alla räkningar fast bara hälften av beloppen. Då kan ingen av paret komma och säga att den betalat mera och bla bla bla! Utan man kan somna tryggt på kvällarna och veta att man inte har nå skulder alls till någon! och om man inte har ekonomi till att vara med och betala alla räkningar, SVÄLT! BO PÅ GATAN! GÖ VADSOMHELST FÖRUTOM DET!
hehe, hoppas jag skrämt er nu!=) nämen jag är verkligen less på alla vuxen saker jag måste göra! Nu lever man ju inte på soc längre eller visst jag får pengar av dem för att jag går på läslust o så men inte fan betala dem min hyra längre som dem gjort sen jag var 15. NO! nu får jag klara mig själv och det är lite svårt när man inte vet hur någonting fungerar, och inte har man någon runt om kring sig som e kunning nog o förklara.. Jag har försökt läst mig till kunskap men det går inge vidare det heller eftersom jag inte kan sånna där krångliga vuxen ord! ÅHHH! ibland vet jag inte alls vad fan som skulle hända om jag inte hade calle och om soc skulle sprängas bort eller nått.


Såg på en förlossning på tv:n alldeles nyss. FUCK! jag kände verkligen smärtan och hennes rädsla. Även om jag gått igenom en själv så är jag ändå räddare än någonsin. Både för smärtan o att det kanske händer hugo något! något. Denna gång ska jag ju pressa ut ETT ENORMT huvud och kropp, förra gången var det ju två små tysta änglar som jag inte kunde skada även om jag inte orkade krysta eller nå liknande. men som alla säger: Det kommer gå jätte bra=)

Jag har valt min förlossningsställning! =D

Kommentarer
Postat av: Malin

sexigt emma :D <3

2009-05-12 @ 21:11:54
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Malin

Och det du skriver om!..

Just därför har jag valt att ha varsin ekonomi. Sååå mycket enklare. Man betalar sin del. Känns bättre i själen!!! Love u

2009-05-12 @ 22:21:23
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0