Eh, skumt?

Helt otroligt! Såg ni eurovision song contest? alltså norge vann med typ 200 poäng mer än alla dem andra! nytt jävla oslagbart rekord. Han fick 12:er från över hälften av alla länder och det var 42 länder som röstade tror jag. Fattar ni. jag o calle bara satt o gapa här hemma i soffan! Blev lite förbannad men samtidigt så älskar jag killens låt alltså!=) ung, söt kille som sjöng o spela fiol, att det kunde gå hem i så många olika länder? ja som sagt. helt otroligt. tycker världen va lite hårt mot oss sverige men hon va faktiskt inte lika bra igår som hon brukade måste jag erkänna. om hon bara hade slutat garva kanske det hade gått bättre. men men

Har varit på sälsten med mamma o benji idag. Efter att min pappa kommenterat min hy bestämde jag mig för att lägga mig o sola där idag medans solen lyser som en dåre. är lite bränd nu i ansiktet men om man vill vara fin får man väl lida pn som dem säger.
Nu ska jag bara vila min feta tunga kropp resten av dagen..det är faktiskt en bit o gå till sälsten så det förtjänar jag.=) hugo har nog inget imot det heller. hoppas jag=)


This is like a fairytail! (konstig stavning kanske?=)
WÖHOO



Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha okej ^^

Usch va hemskt.. :(

Såg dig på stan för någon dag sedan, vågade inte heja ifall du inte skulle känna igen mig! haha

Såg magen då med och GRATTIS! :)

Håller tummarna för att det ska gå vägen den här gången. :)

Ska heja nästa gång jag ser dig ;)

Kram

2009-05-17 @ 20:51:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Du förtjänar de bästa tösen min, Hugo har nog inget emot de ska du se kram kram

2009-05-18 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0