Äntligen social=)

Hej!
Jag är TRÖTT! Har varit speedad hela dagen känns det som. Först lekte vi fångarna på folkhögskolan efter lunchen idag. Skitkul men jobbigt. Vi sprang runt hela skolan. Till och med i små gångar i källaren. helskumt men vår friskvårdslärare gillade det enormt mkt. Han var som ett barn som hade fått lite förmycket godis;) men det gjorde inte oss nått, vi fick ju någon och skratta åt.HAHA!
Kl 3 typ åkte jag till waynes coffie(?) och träffade malin o anna. Väldigt länge sen jag träffade dem där två brudarna. Det kändes så skönt och få vara social med någon. Har ju inte varit det på ett tag. Orkar liksom inte ibland. Men det va trevligt=) ska väl träffa dem på fredag oxå hoppas jag för jag behöver verkligen hjälp med att handla en avslutnings klänning till denna kropp.
Kom hem trött och svettig och tänkte att jag bara skulle koppla av resten av dagen MEN, möttes av ett obehagligt kuvert som låg innan för dörren. FÖRVARNING OM INKASSO! WHAAAAT?? Ja men då har man tydligen glömt att betala in dataräkningen och inte har man sett 3 förvarningspapper innan man fick detta läskiga brev. Jag blir så frustrerad på att man så lätt kan hamna på inkasso eller kronofogden. Visst man har ett ansvar att betala in varje månad men dem som skickar breven har väl oxå ett ansvar att skicka ut sina brev eller hur? Det var som det där brevet man får från skatteverket, där man ser hur mkt man ska få tillbaka av skattepengarna eller hur mkt man ska betala in. Inte fick jag det brevet den dagen det skulle komma. Nä, utan Calle fick ringa och säga till dem två gånger tror jag det var. Knäppt. Om vi inte ringt då, då hade jag fått betala in skit mkt pengar bara för att dem inte kan skicka ut ett brev i tid. KNÄPPGÖKAR!

nä men bye då! *snark*

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var LOVELY å få träffa dig igen! Love U

2009-05-19 @ 21:25:16
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0