Ladies night

Fick kämpa för att komma upp ur sängen i morse. Är ju så trött nuför tiden för jag försöker vara aktiv så mycket det går. Jag förberedde mig på att det skulle vara min tur att göra en självpresentation men icke. vi hann inte så jag får göra det på måndag. Om jag visste det skulle jag ju inte behövt vara nervös i 2 dagar=/

Sitter här hos Linda nu och skriver..vi o maja har umgåtts hela dagen. Innan vi hämtade Maja så var vi uppe på Lindas låtsats pappas jobb för han skulle fixa hennes tuta. Han är bilmekaniker. Medans lånade vi hans bil och åkte ner till stan och köpte godis=D Sen när bilen var lagad så åkte vi hem till min gamla lägenhet och gav saga p-piller. Just det jag..jag har ju inte berättat för er att vi har äntligen flyttat in i vår nya lägenhet. Valde att flytta med calle ändå. Han hade ju skaffat en sån jävla snygg lägenhet så jag kunde ju inte tacka nej!=) A men efter vi hade varit där åkte vi och hämta Maja. Hon hade bakat en kladdkaka som vi ska äta nu ikväll. jaja fortsätter att berätta sen för flickorna väntar på mig...

xoxo gossipgirl ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0