Helgen

Helgen har varit väldigt lång tycker jag. i lördags var jag o calle upp till den gamla lägenheten o mata katterna. Dem fick inte flytta med samtidigt som oss för vi har inte skaffat fyspray åt zimba än. Han river ju på alla tapeter och jag älskar tapeterna i vår nya lägenhet så jag dödar han om han äns tänker tanken på och vässa klorna på dem! Sen ringde mamma och benjamin ville umgås lite så jag tog med dem till vårt nya hem. Dem gillade den lika mycket som jag och framför allt var dem glad att vi slapp gettot där uppe på tunnelplan=) östanbäcken ligger den nya på så det är ju även nära till allting:) Och så behöver jag inte kliva upp lika tidigt för att gå till bussen. Börjar nio och bussen går tio i från krysset så jag kan kliva upp halv nu! jippie...

måste gå på lektion nu men jag kommer alldeless strax tillbaka vänner!

Kommentarer
Postat av: Marie

VA? Östanbäcken! nej nu jävlar! vart? :D

2009-03-25 @ 23:25:16
URL: http://maryloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0