hej hej!

igår var jag och calle på paradisbadet=) det va skit mysigt och väldigt roligt! vi lekte av oss lite, tror vi behövde det och att även umgås lite bara han och jag. Vi gick även på stan där och kolla runt! 

Nu sitter jag hemma hos malin=) vi sitter o snackar en massa!! :D
Innan jag kom hit var jag o calle o kollade på en lägenhet han eller vi ska flytta in i. Vet inte om jag vill bo själv eller inte..men men vi får se men den var skit fin alltså! vill jätte gärna bo där men jag ska tänka lite på saken..

Önskar att jag kunde berätta min lilla hemlis men jag tror jag ska vänta ett tag till med att berätta..vissa vet vissa vet inte och det är så jag vil ha det. Tycker inte om att vara ett samtals ämne för hela stan..ska fortsätta vara social med malin nu så ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hemligheter brukat väl spridas till vänner först, och sen bekanta?



Hur är allt med dig?

kram

2009-03-02 @ 19:36:17
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Berätta hemlisen nu =)

2009-03-03 @ 00:02:01
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0