dagens händelser..

idag hade vi musik efter frukosten. vi har fått lära oss en till låt nu=) Satisfaction;) Och självklart ägde ja på gitarr! Försöker samla mod till rockfesten, funderar på att kanske ha en mask på mig? en sån där hallowen mask. hehe.
efter skolan ska jag och calle gå på ett hemligt möte=) ska bli spännande...eh, sen kl 6 blir det tal kören här på skolan.
Måste ringa sandra sen och bestämma dag och tid för vår efterlängtade träff...ska bli j'vligt spännande det med.

Annars mår jag prima förutom att jag saknar malin så in i helvete! hon har ju inte tid för lilla mig pga hennes jobb och flyttande..hatar att man måste jobba för att överleva. Tänk hur livet skulle varit utan det. Om maskiner kunde göra våra jobb? underbart eller?


                                                                 xoxo/Emi

Kommentarer
Postat av: Malin

söt du är!

Ska försöka få lite tid till veckan innan vi far uppåt för en dejt med dig gullunge. PUSS

2009-03-31 @ 16:38:43
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Micke

heeej:) längesen nu=) hoppas allt är bra

2009-04-01 @ 08:04:01
URL: http://mikaelnilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0