by fear

i torsdags sjöng vi i klagokören i sambibloteket inför en massa människor! Först i entren sen i ett rum fullt av politiker och tjänstemän. Skakandes som ett asplöv stod jag där och bekämpande min största skräck. för att inte benen skulle ge vika så var ju tvungen och dansa lite=D men det gick jävligt bra ändå...blev lite röd i ansiktet men det blir jag ju alltid;) Jävligt kul och gå imot gamla Emma! Ska även sjunga med några från klagokören på skolan oxå på onsdag om jag vågar..vi är ju ganska många på skolan!:/ och sen kanske jag ska vara med och spela elgitarr på rockfesten här på skolan...hahah, vad håller jag på med? räcker det inte med att jag ska bli en kändis på youtube? Nä imorgon ska jag gå på tal kör med några och låta en kille spela in våra röster han ska ha med i en film. Den filmen ska sedan spelas upp på någon slags filmfestival! Go emma go emma..nu kommer alla veta vem du är!

i fredags såg vi en teater på skolan som hette jag och min pessimist. skitrolig men med ett jävligt starkt budskap! Man ska lägga av att låta pessimisten inom oss styra annars kommer man inte kunna leva fullt ut. om jag tar mig som ett ex. ang, rockfesten. Om jag låter pessimisten inom mig säga att jag kommer skämma ut mig så kommer jag förmodligen inte att spela. Så vi får se om jag är stark nog och slå ner han..
Efter teatern hyrde jag och calle en riktigt fräsch saab och körde dem sista grejjerna ur gamla lägenheten. Körde runt ända till halv 11 på kvällen så snacka om att jag var less på att köra. Just det ja, åkte ju förbi mamma en stund också vid 4 för hon fyllde år.
Innan vi åkte hem och la oss på kvällen åkte vi till minneslunden och hälsade på våra änglar. Jag saknar er så helvetets mycket!!!! 

måste springa nu men hane!!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stod ni utanför apoteket för en vecka sen? isf hörde jag er allt ;-)

2009-04-03 @ 17:02:34
URL: http://avoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0