tjoohoo va varmt!

Jag var så trött när jag cykla till jobbe imorse så jag trodde jag gick i sömnen. Fram till 2 gick jag runt o lekte med barnen alldeles yr  och varm. trodde jag skulle däcka men jag bet ihop. På hemvägen stötte jag på dem mest pratgladaste tjejjerna i världen. jossan o mia=) Shit vilken kick dem gav mig! Var trött innan jag träffa dem och nu vill jag bara hitta på nå=) var verkligen trevligt och prata med dem lite grann.
imorgon blir de blodsocker belastning på sjukan. jobbigt! Men slipper ju gå till praktiken... Tror jag ska ta nå satans blodprov oxå=( mindre kul..men man måste ju för lill killens skull!  Ska även besöka en sjukgymnast uppe på blåsippan kl 2. Ryggen dödar ju mig vissa dagar. Skulle gärna vilja ha ett stödband som håller upp magen oxå men det verkar ju inte finnas! Eftersom han ligger så långt ner får jag ju typ bära magen när jag går=/ 

nu ska mami emma äta.... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0