söndag

imorse blev det mys mys med saga! helst ville hon ligga på mitt ansikte men det fick hon inte =) Hon har gjort mig så orolig dem senaste dagarna. så fort hon går ut är hon ute i flera dygn!! o halsbandet harhon tagit av sig så man hoppas ju att inge tar henne tills jag köpt ett nytt åt na.  LÄMNA MIG ALDRIG GUMMAN!
      


idag blir det cirkus med benjamin! Längtar så efter han=) han är ju numera känd som fotbollsproffs. Han gjorde mål i förra matchen hans lag spela och så vann dem. Det lönar sig o förlora lite=)  heh



Ska låsa dörren nu och kolla klart på filmen jag försökt se i två dagarna nu. soooo SEE YAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra tjejer kram gumman/ Husse Karlsson

2009-06-21 @ 18:16:15
Postat av: Anonym

Vackra tjejer kraam /Husse Karlsson

2009-06-21 @ 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0