Skolavslutningar

Både benjamin o erik slutade skolan igår. Är så stolt över erik som har lyckats komma in på gymnasiet=) Han ska gå estet. Där hör han nog hemma. Han hade bal i torsdags och han var så stilig i den där svindyra kortymen pappa hade köpt! Hörde sedan av pappa som var en slags vakt där, att han ägde dansgolvet! Det är bara ett måste om man heter sjödin i efternamn;) hehe. Benjamin sjöng på sin skolavslutning. min lilla sötis. Redan slutat ettan..helt sjukt vad tiden går snabbt. Känns som det bara var någon vecka sen mamma kom upp med han på kaiser och visade han för mig för första gången! 
Jag knäppte lite kort oxå som jag kommer att visa upp när jag väl hittar sladden till kameran.

ÅHHHH, nu måste jag gå och kasta antennen till tv i golvet!!  Hörs snart.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja..jag håller med dig! Det känns verkligen som om det bara var några veckor sedan din mamma stolt visade upp den lilla bäbisen på kaiser. Ursch vad gammal vi är gumman :) det är på dom små man ser att man blir äldre. kan vi höras någon dag tror du? kram!!

2009-06-16 @ 18:56:35
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0