hoho=)

kollar på paris hilton - my new bff! shit va sjukt det är!!!!!!!!!!!  men det kan ju inte vara seriöst? eller?
aja, Blev sjukt nöjd med barnvagnen iaf. så himla fin. Kan visa en bild på den sedan. Man blir helt till sig när man vaknar och ser den i köket! Man får stå och fundera ett tag om man verkligen har kvar lillen i magen eller om han ligger i vagnen o sover. hehe. calle längtar sjukt mkt på och få ta den där första promenaden med vagnen o hugo. han har redan börjat gått omkring med den här inne=) han e så gulli! fick klippa han iförrgår för håret började bli väldigt långt på han o det är faktiskt min tur o spendera pengar på mitt hår denna månad så..jag tog rakapparaten jag gett han för något år sedan o klippte han. Så nu ser han ut som en sexig militär! Grr=) hottie hottie.
BARA TRE DAGAR KVAR AV PRAKTIKEN! ÅHHH!!! är så fruktansvärt less så jag nästan blir deprimerad! min kropp klarar inte av sån där skit nu alltså! jajaaaaaaaaaaaaa får väl stå ut dem här dagarna då.

john blund kom alldeles nyss o spred sömmnpulver på mig så nu blir det sängen! Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo tösen älskar dig verkligen, Hugosomhelst :-) ÄNNA

2009-06-30 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0