grillning i solen

Tja! igår var jag på technichus med mamma o benjamin. dyrt men värt det=) Vi byggde upp ett skelett, tävlade i dans, gick hinderbana, kollade in våra tänder (haha) A sånna grejjer=) just det jag, gick på stan med calle först och köpte sandaler till mina svullna fötter. Tror jag slog personligt rekord. Tog typ en kvart och välja ut ett par o köpa=) helt otroligt! älskar dem men dem har gett mig skavsår=/ calle ska snart gå och köpa "hud"plåster?=)
a iallafall, efter technichus mötte vi upp calle o gick o köpte kött i massor! vi skulle grilla hos mamma. Det var verkligen mysigt. åt jordgubbar o grädde till efterätt och jag njöt till vi skulle gå hem. Då insåg jag att jag hade ätit lite förmycket så magen var aldelles stenhård och ryggen o fötterna sa att dem hade gjort sitt för idag. Pust! calle fick ringa en taxi och så gick en hundring upp i onödan=(((! buhu.

idag beger vi oss upp till killarna med pappa sören. ser att det är lika hett idag oxå så packar nog ner hundra liter vätska i handväskan.  
ikväll blir det hämtning av barnvagn=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte mysigit vi hade de med lille bror i magen uppe hos små killarna gumman min..... kram

2009-06-30 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0