Go all the way! lalallla

Idag är det torsdag och hugo är 30 ******* Veckor!!! shit i taket=) Om tio veckor händer det=/ Kanske..kan ju bli närsom helst oxå egentligen men det hoppas vi inte på..visst vecka 36 får han komma ut för då är det ingen speciell stor risk att något dåligt händer + att hjärnan är klar att användas här ute så.. men snart så kommer jag lida men samtidigt få det största ansvaret jag någonsin komma ha,  i mina armar=) Soo freakin happy!!
så här se mina t-skirtar ut på mig=) ser ni navelen! haha står rakt ut


By the way... lyssna på denna Perry farell - go all the way.    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men vi kan ta en promenad till dig! Kanske på söndag? Beror på hur dagen ser ut för mig då! =)

Absolut, du är jättevälkommen =) Ring bara! Jobbar annorlunda ons-sön., med tiderna 08,00-10.00 och 17.00-20.00 Så där mellan e jag ledig! =)

Love Y

2009-06-26 @ 11:41:30
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej gumman! det ska jag komma ihåg, jag lovar :) det känns skönt att få höra det.. Det samma gäller dig med ska du veta :) Gud vad stor du har blivit!! jag förstår inte hur du orkar bära och hur du kan?? du är ju så lite själv ;)Men du måste lova mig att du hör av dig så fort du har fått ut han så att jag vet när jag ska boka första bästa tåget hem! Vi kan ringa till varandra fast man inte är nere, eller hur? :) Kramar vännen!

2009-06-26 @ 19:41:01
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0