förkylningar går aldrig över!

hej hej! näsan är fortfarande täppt sen förra helgen då jag var sjuk. sen blir man väl inge friskare av att umgås med snoriga barn heller så men jag måste ju vara där. börjar bli riktigt less nu pga min rygg. jag får ont när jag går, när jag ligger på sidan(den ända sidan jag kan ligga på!) när jag sitter! Och det där höft"bandet" hjälper ju inte heller pga av att hugo ligger så jäkla långt ner.  Han ska för sjutton muggar inte komma än så varför ligger du vid utgången lilla vän?!!!

idag efter praktiken gick jag o mötte upp calle på stan. Vi skulle gå till hellstrands o köpa cirkusbiljetter till mig o benjamin. Bara han o jag ska gå dit på söndag o mysa. Det blir kul. Hoppas bara min kropp ställer upp för mig o är snäll.

Imorgon blir det middag med calle, hans kompis kent och kents son. Vi drar sen upp till murberget och möter upp mamma o benjamin. OM jag pallar! Eftersom min käre cykel har pajjat kan inte den hjälpa mig dit så det lär bli en marddröm och få gå dit och sen hem. plus att man ska springa runt där som ett djur. calle skulle ringa o fråga jonas om han kunde skjusa oss men sån tur kommer jag nog inte ha.

Så, om jag inte dör på vägen så hoppas jag att vi syns där uppe! Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0