back off!

Jaha, nu stack calle ut genom dörra! Han ska gå och äta på hamnkrogen med sina jobbar kompisar! OCH INTE ÄR MAN BJUDEN!!! inte har jag någon kikare så man kan spionera på han heller. Inte för att jag inte litar på han utan jag vet att någon kommer stöta på han. kanske inte dem som han jobbar med men det finns andra på hamnkrogen som kommer. Tjejer här är ju som fiskmåsar. Så fort det är något oprövat kött inärheten är dem där på en sek. Tur att calle är nykterist så han inte går ut så mycket=) sist han var ut var det ju någon på han så...morr! Jajja. Han är min o kommer alltid vara. Även om  jag måste göra mig av med alla andra kvinnor i denna värld!

Pust. Har nu varit på praktiken i en vecka. Nu återstår det bara 4 veckor sen får jag och min mage vila i två månader. Sönt!
När man jobbar från 8 - 4 har man verkligen inget liv efteråt. Jag är helt slut när jag kommer hem. Dyker rakt ner i sängen vi har ställt brevid soffan och blir upp passad av calle tills jag ska gå och lägga mig vid halv tio. vill så gärna höra av mig till mina vänninor och bestämma träff men jag orkar inte.. Orkar knappt andas. Men jag saknar er alla! Tänker på er varje dag.

Måste sluta nu, saga står nästan på tangentbordet för att få min uppmärksamhet. mysfia<3

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi hi tösen min, nu kom jag hem och krypa ner bre vid dig. Allt e lugnt du vet att du e den enda KRAM........ :-)

2009-06-05 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0