Äckligt rik för en dag;P

Veckan som vare har fullständigt söge tills i torsdags då jag hade min namnsdag=) Vaknade av en massa grattis sms och sen kom mamma och benjamin hit på besök. Vi åt och bakade tårta till MIG!  På kvällen bjöd calle mig på bio för att se den nya harry potter filmen!! =) älskade den förutom slutet som var helt bängt!

Calle vann även 2000 spänn på någonting denna dag. Tycker inte om att han spelar men oj vad jag gillar pengar=) så igår hyrde vi en dodge nitro och for ner till birsta för att köpa dem sista grejjerna till hugo gubben. Snacka om att man kände sig som en rik jävel då alltså=) Att spela musik i den var som att sitta i en stor baslåda. Brrrrrr. nackdelen var väl att det var automatväxlad för det gillar verkligen inte jag. Jag vill köra, inte låta bilen köra sitt eget race..om ni fattar vad jag menar?=)

Ursäkta mitt mulliga nya jag men jag har snart gått upp över 15 kilo!


- " Jag är för dyr för dig baby! ;P"


Tror ni inte vi gjorde ett jävla fynd på media markt oxå eller?

puss på dig. 790:-

Kommentarer
Postat av: Madde

Bilen passar dig ;)

hur är det med lillemannen då?? kram

2009-07-26 @ 16:52:26
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Det va inte igår. Vad mysigt att vänta en liten bebbe..hur långt har du kvar? Jag tar ju han om två bebisar här på 9 månader (plus deras 2-åriga syster)..och dem kan ju få vem som helst att bli tokig, så jag kommer vänta ett bra tag innan jag skaffar barn :P Men jag är dock helt säker på att USA inte går upp emot en egen bebis...du kommer va lyckligast i världen. Kram

2009-07-26 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0