zmdnk jf ovb

I söndags var benjamin här. Jag, calle o han spelade lite fotboll nere vid boul banan, kul men ansträngande. trodde jag kunde springa men icke! fick  gå som en sumobrottare för att komma fram hyfsat fort=)  Vi spela finns i sjön oxå efter en fet pizza och kollade på katten gustaf som gick på canal +. Han sov även över här hos oss. det var riktigt mysigt. hoppas det sker igen snart.

igår spela vi bingolotto igen men förlora=(  visste väl att man skulle ha tagit till vara på dem där femtio kronorna man vann förra gången. kunde köpt ju köpt nyponsoppa o grädde ist ju....

Idag har vi varit på ultraljud o kollat på hugo=) eh, såg typ ingenting pga att han var så stor. Men min käre plasenta hade åkt upp så inge kejsarsnitt för mig inte=) WIEEEE! om han nu inte bestämmer sig för att komma ut med arsle före för så vet jag inte alls om jag vågar föda. ännu mer smärta lixom?! nä..men han ligger ju redan med huvve neråt som han har gjort ett bra tag...och läkarn sa att när dem är såhär stor brukar dem inte heller ta sig besväret och flytta på sig heller. så det är ett bra tecken=) Efter ultraljudet fick vi ju träffa en läkare( En ung polsk kille) och han sa att han trodde jag skulle föda redan om 5 veckor=)? Shit tänkte vi..redan? fan man vet ju inte om man e redo än ju...fast JO det är vi men det blir så stor när någon annan säger att vi snart ska få ta hand om en liten pojke lixom... nä nu ska ja sluta snacka o gå o lägga mig i sängen ist o äta godis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he he tösen Lill killen väger typ 2 kilo änna, en riktig karl e de du har i magen :-) Jag e så stolt över digg Emmma nin så de e inte klokt hyr jävla grym du är. Du kämpar på med kill killen i magen, all heder åt dig kram kram / Calle

2009-07-14 @ 22:59:57
Postat av: Madde

2009-07-14 @ 23:34:40
Postat av: Madde

Lova att du eller Calle hör av sig till mig så fort lilla Hugo tittar ut :) Kram

2009-07-14 @ 23:36:20
URL: http://macb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0