åh=) äntligen en ny dag....

DRYGT! jag vill inte sitta inne nå mera=( Men jag är typ fast här till hugo bestämmer sig för att komma ut. Folk tycker att jag inte är så stor men den här "lilla" magen skapar så mycket problem för mig så jag blir galen..Kliver upp ur sängen, är yr, har svårt och andas, kollar runt i lägenheten och känner att jag behöver städa, tar i ett glas i disken, står still ett tag och känner att fan jag orkar inte det här..och går sen och lägger mig igen. Efter någon timme...oj måste mata hugo, kämpar mig till kylskåpet o gör mackor fort som fan sen springer jag tillbaka till sängen innan jag ramlar ihop. Är trött men kan inte sova för jag är så rastlös. Löser lite korsord men efter någon timme hänger inte hjärnan med så då kollar jag på tv. tur att man har en i sovrummet annars hade det blivit jobbigt..men iallafall..sen kommer calle hem från jobbe och lagar mat till oss. inte hjälper jag till...nä. jag ligger i sängen som en död fisk ist. Bär in maten till sängen när den är klar och äter där, lägger tallriken på tallrikshögen som ligger på mitt sängbord. calle bär in det sen. När det är dags för att sova på riktigt så får jag gå o kissa typ 6 gånger innan jag hinner somna ifrån kissnödigkänslan..nice. så där har ni mitt liv. Jippie! love it !             shit..

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kommer blir bättre guman min, du gör de bra änna puss puss

2009-07-28 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0